Fredag igen då!

OCh veckan har gått i rasande fart! Jag är ff lite förkyld, hostar och snörvlar. Igår fick jag återigen ont i halsen så träningen får snällt ligga vilande ett tag till...
MEn i tisdags hann jag ju med en powerwalk iaf. :) Sen ahr det endast blivit promenader till jobbet. Bussen hem både ons och torsdag. Det har faktiskt varit så ruggigt väder oxå, snöat och varit endast 2 grader varmt. Brrr...vinter igen lr? Nej bara aprilväder......

HUr som, nu är man tillbask i vanliga lunket på jobbet igen och det känns faktiskt himla bra. Jag konstaterade igår att jag verkligen gillar mitt jobb. Gillar att kunna hjälpa folk att hitta resor och göra dom glada när de fatiskt hittar nåt och ibland till kanonbra priser. :O) Ja, jag gillar verkligen mitt jobb!

OCh vi har oxå börjat skissa på vår egen sommarsemester. Förra sommaren var vi ju bara hemma, gjorde inte så mycket. Jo vi åkte till Åbo o var på Mumindalen, 3 dgrs resa där ajg dessutomf ick jobba under tiden. OCh så pkte vi ju till Tallin på kryssning. Där det regnade....Men vi var hemmavid rätt mycket. I år har vi faktiskt bokat en stuga på Åland. Och hoppas på bättre väder än sist vi var där....

I år har vi ju bara 2 veckors semester ihop så då vill vi helst inte vara hemma. Så en v på Åland och sen får vi se om vi ev åker till Göteborg nåt...Barnen och jag vill det iaf. :)

Har ni börjar fundera på semestern än då?


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?