Mission completed!

Jag hade ju lovat Lova att vi skulle ta bort stödhjulen på hennes cykel under helgen så hon skulle få lära sig cykla på riktigt. Sagt o gjort idag. Jag ställde in mig på en massa springande men kontaterade efter 10 min att jag ju inte alls behöver springa med så mycket. Förstå höll jga i hennes jacka på ryggen men kännde på en gång att hon eg hade balansen...Släppte utan att hon märkte och jupp, visst cyklade hon själv. Sprang med ett par varv o höll i ryggen men släppte till o från och tog bara tag i henne om hon höll på att ramla. Sen gick/sprang jag bara brevid ett par varv och efter ett tag stod jag kvar på min plats och hon cyklade runt själv. Sen tyckte hon att jag kunde få gå hem, hon behövde inte mig mer. :) Min stora tjej!

Så nu är jag bänkad framför tv´n och ska alldeles strax heja på AIK som jagar en elitserieplats.....


Lite bildbevis på den stora tjejen bjuder jag på oxå.





Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?