Hahaaa

Jag hade rätt idag igen! Nice! Startfältet var ju som sagt helt kasst eg men de låtar jag gillade gick iaf vidare. Thank God for that!

Det roliga var att när Andreas sjöng sa ju Christine nåt om att alla småflickor skulle hålla hårt i sina mammor eftersom mammornas favort skulle sjunga....Så Lova höll i mig hårt. :D När Erik gick vidare fick vi göra tvärtom...Lova riktigt rodnade när jag frågade om hon tyckte han var söt....:D

Båda fick var sin favorit till Globen alltså.

Vad tyckte farmor då???
Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2010-02-14 / 00:01:36

Jag gissade rätt på 3 av låtarna som gick vidare i första omgången. Och jag hade hoppats på Saade direkt till Globen och så blev det ju :D



Tyckte dock det var flera dåliga låtar idag.

Jag har alltid så svårt att höra vad Andreas Johnson sjunger. Låten idag tyckte jag var ok, men jag hade nog hellre hört den med nån annan artist,,,,som sjunger lite tydligare engelska :D

Postat av: Farmor Gittan
2010-02-16 / 19:49:50

Hej

Nr 1 tyckte jag Manboy och nr 2 Andreas låt var BÄST.

Det ska bli så kul att vara på Globen i mars.

Hej svejs i lingonskogen

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?