Lördag

vilket i dessa tider betyder Mello-dax! Deltävling nr 2 idag och jag har självklart tjuvlyssnat på låtarna, det lilla som går på SVTs hemsida. Och jag måste säga....jag är inte imponerad. De enda låtarna som jag lht tyckte var ok var första låten med Erik Saade tror jga han heter. Och den andra är Andreas Johnsson.....Nåja, jag kanske hinner ändra mig när jag väl hört hela låtarna.......men ja denna deltävling hade gärna kunna varit nästa vecka istället när jag inte är hemma....

Vi ska ju åka båt nästa lördag och visst det går säkert att se deltävlingen även på båten men ifall man missar det så hade det varit roligare o missa deltävlingen somg år idag...men men...nästa vekc afår jag väl spela in för säkerhets skull.

Men än är vi inte där, vi ska först o främst klara av dagens deltävling. :O)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?