Eländiga förkylning

Blev ju förkyld tidigare i veckan och däckade redan kl åtta på onsdag kväll! Torsdagen gick i snorighetens tecken men giår mådde jag hyfsat. JAg kalrade iaf att jobba hela dagen. Idag känner jag mig som en människa igen nästintill, fick visserligen ta ett par alvedon på förmiddagen för att orka med fika hos Puttes bror Henkan som fyller år på måndag.

Sen hade jag ambitioner att gå en liten runda tillbaks hem fr Henkan o Kim men hade glömt mian hörlurar hemma. En längre promme hem utan musik är inte kul! Så jag planerade om i huvudet och tänkte åka med hem i bilen med resten av familjen och ta en promme imorgon istället. Men väl vid bilen bestämde jag mig ändå för att kompromissa med mig själv och gick hem den korta vägen. Det tog bara en kvart men en liten promme är ju bättre än ingen promme. :D

OCh eftersom ju det känns som om förkylningen är på väg bort så blir det nog en längre promme imorgon! KAnske jag äntligen kan komma igång med träningen nu!??

ProPoints-räknandet går bra, fast jag kan ju medge att jag inte gjort varldens bästa val hela tiden men håller mig inom ramarna än iaf. Första veckan har jag ju sagt är en liten övningsvecka så det ska väl gå bra det här....

Fast imrogn finns ju risk att veckobonus-pointsen ryker. Eller "risk" rä ju fel att säga, för det kommer att bli så. JAg sak iväg på fest med jobbet och det lär bli både ett o två glas vin och 2-rätters middag.......
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?