Lugn o skön lördag

fast ändå rätt mycket reggade steg med tanke på att jag haft en lugn lördag. Har inte gjort mycket väsen eg, sov till typ tio, åt frukost, satt på soffan o lästen en stund och sen gick jag o Lova ut. Hon skulle åka skridskor och då fick jag följa med eftersom hon behöver hjälp först o främst med skridskorna men även för att hållas i, eftersom hon ju är nybörjare i skridskoåkandet.

Sammanlagt var vi ute i nästan tre timmar och detta resulterade i att Lova åkte helt själv till slut. Jag fick dock hålla mig i närehet och gick brevid rätt mycket ( därav de många stegen) men hon åkte själv!! Min duktiga tjej! Hon lärde sig tom att resa sig upp på den hala isen helt utan hjälp. Härligt va?

Efteråt var jag och handlade lite mat o godis, fixade middag och sen har det varit en lugn kväll. Sitter här nu o sippar på mitt vinglas och funderar snart på att gå o lägga mig.

Imrogon tror jag att vi nog ska ta och möblera om lite i Linus rum....

Stegen idag ligger på närmere 8000 steg ochd et mina vänner är bra med tanke på att jag eg inte "gjort" något....
Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-01-17 / 08:18:32

Ingen orsak. ;) sa ju att jag skulle fixa det idag. :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?