Tacka vet jag friidrott!

Alltså, vi har tusen tv-kanaler och hittar inget vettigt at se på! Vi har dom vanliga kanalerna så kalrt och till det viasat med alla tv1000-kanalerna o lite till plus att vi även har canal plus med alla dessa filmkanaler.....OCH INGET VETTIGT ATT SE PÅ!!!!

Så jag tittar på diamon league på fyran. Visserligen tycker jag att det är jättekul att se på friidrott men det är så trist när maken tycker att det är trist när det inte kommer nåt och går o frustar o pustar för att han är så uttråkad....Så hans lösning är att borsta tänderna o g o lägga sig. Nåja, vi får väl kanske se till att hyra en film tillsammans imorgon eller nåt....
Och som sagt, mig gör det inget att jag får se på friidrott! :D

Kanon att slötitta på dessutom när man är lite trött i skallen och itne orkar koncentrera sig i nåt djupt...Arbetsvecka är slut och 2 dagars ledighet väntar. Sen är det 5 dagars jobba kvar innan semestern börjar !! Ålandsäventyret närmar sig och jag ser fram emot att få lite miljöombyte.

Annars lunkar livet på i vnalig mak här hemma. Det är fortsatt varmt o soligt ute och en så här fin sommar vågar man ju nästan inte tro är sann. Och det ligger ff i bakhuvudet att risken är att regnet kommer lagom när min semester börjar.....

Så imorogn får man nog passa på att åka till stranden, när det ff ska vara bra väder. Vi får väl se vad dagen imorgon har att erbjuda.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?