Duktiga jag!

Nu har jag varit duktig! Jag gick till jobbet imorse med träningsväskan färdigpackad. Jobbade hela långa dagen och var totalt slut i skallen efter att jag slutat. Kännde att nej fyyy...jag vill inte träna! Klädde på mig, lurarna i örat och tänkte börja traska hem.....men ångrade mig och vände och gick till gymet iaf. :D Jag skippade dock spinningen, den får jag väl ta en annan gång. Istället blev det 15 min cykling som uppvärmning på träningscykeln och sen 30 min styrketräning. Och det känns kanon nu! Visst är jag ff trött, men nu på ett mer behagligt sätt. Ska snart in i badrummet och göra en behandling mot min svamp som jag har på huden och läsa en stund...sen duscha o lägga mig o sova i tid för en gångs skull....that´s the plan iaf......

Men gud vad stolt jag är över mig själv som lyckades stå emot latmasken och fick till lite träning iaf!
Postat av: Tant Kim | Design
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2010-03-16 / 16:34:14

Fan va duktigt av dig. :D

Jag kände likadant idag när jag tänkte på att jag skulle träna men jag sket i det och tränade lite mer istället bara för att samvetet skulle må bra. :P

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?