Prutt!!

OK jag sa tidigare att jag eg inte brydde mig om vilka som går vidare i andra chansen men.-.......Jag bryr mig så klart!! Jag ville verklige ha Crucified barbara till finalen!! Nåja, Pernilla duger, det är en riktig schlager och det blir typ den enda som är där som är en typisk schlagerlåt...så OK....

Men sen då! ÄNNU EN BALLAD!!!! Jessica Andersson sjunger fantastiskt vackert! Låten va fantastiskt vacker! MEN JAG VILL INTE HA DEN I FINLAEN!!! Inte en till ballad!!! Jag ville verkligen att Alcazar skulle gå till finalen, även fast jag eg tror att vinnaren finns bland dom som redan är uttagna....

Nåja en vecka kvar då! Sen är spektaklet över...iaf den svensak delen. :) Och vi som ska till globen på fredag!!! :)
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?