Söndag

Då var det söndag igen, tiden går verkligen fort ibland.....

Nåja, igår var jag ju iväg och jobbade en sväng i viking terminalen för att hjälpa till med en incheckning. Vi hade knappt 500 personer som skulle iväg på Cinderella och jag och Susanne hjälpte till med att fixa hyttnycklar i rätt kuvert. Det gick snabbt och smidigt, tror vi har hittat ett rätt vettigt sätt att göra jobbet. :)

Sen mötte min pappa upp oss i Slussen och vi åkte hemåt....Vi åt hemmagjord pizza, var iväg och promenerade en sväng för att se om vi hittar huset som papap faktiskt byggt här i området (hittade inte det dock) och sen var det mys framför tvn innan läggdags. Lova gick o höll morfar i handen och var itne alls blyg. Skönt.

Nu imorse har jag hunnit skjutsa honom till anslutningsbussen och ska alldele strax bege mig iväg till Nyköping och innebandy....Linus har ännu en cup...
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?