Experiment!

Imorgon kör jag igång med ett experiment. Jag och tjejerna på jobbet har beställt hem Nutrilett quick start-en 5 dagars nutrilettkur. På hemsidan står det öljande:

"Nutrilett Quick Start är en fem dagars diet för dig som fortfarande vill ha en varierad kost. När du går på denna diet får du en mängd olika produkter att äta; frukost i form av shakes, lunch i form av chokladbarer, mellanmål bestående av olika buljonger, pastarätter till middag samt vanilj- och chokladdesserter. Perfekt för dig som behöver variation! Du får i dig endast ca 800 kcal om dagen, men ändå alla vitaminer och mineraler som din kropp behöver."

Jag har ju några envisa kilon kvar till målvikt nu coh tänkte testa o se vad en 5 dagars kur gör med kroppen. KAnske kan hjälpa mig att nå närmare mål och ev komma lite under så man har lite mer marginaler på sin sida....Sen återgår jag till viktväktandet....Jag lovar! Detta är bara en kul grej att testa. OCh öht se om jag fixar en sån grej! 

Denna veckan är dessutom en bra vecka att köra på. JAg behöver ha starten på en måndag. På heglne är det svårare att köra då man är hemma. Linus fyller år på tisdag mend et blir igna problem att hoppa över fika då. På fredag fyller ju Lova men vi ska ju fira barnen i helgen sen så det är inga problem. Säger jag nu iaf...:)
5 dagar fixar jag!! Veckan efter är inte alls lika bra då det är kristihimmelfärd och på lördag åker jag till Turkiet.... då känns det bättre och köra en sån här extrem-diet innan.....

Nåja, jag tänker som så att jag kommer att lägga ut startvikten för imrogon bitti här coh sen köra rapport varje dag, för att se hur min kropp reagerar....

Wish me luck...eller nåt :)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?