Mamma, hade du cancer i brösten?

Den frågan fick jag av min söta omtänksamma son för en halvtimme sen.

Jag har nämligen varit till doktorn idag pga att jag hittat en knöl i bröstet. Först var det besök hos doktorn på vc. Därifrån fick jag remiss till mammografi och ultraljud. Skulle ringa till mottagningen och få en tid och lyckades få en tid direkt till idag. Så jag tog ut lite komp-tid och åkte in till Sthlm för att få lite mer svar. Mammografin och ultraljudet såg fint ut sa doktorn men tog ändå ett prov för säkerhets skull (mest nog för att lugna mig skulle jag tro). Det svaret skulle komma om en vecka ca. Men då är ju jag i Turkiet! :)

Det var hur som helst skönt att få tid så fort och att ha det gjort innan min resa till Turkiet. Nu slipper jag gå och fundera mer på det. Och jag vet hur det ska kännas i brösten.....:)

Och alltså svar på Linus fråga: Nej jag hade inte cancer i brösten! Inte som det ser ut enligt de svar jag fick idag iaf! Nu slipper han oxå gå o oroa sig!
Postat av: CamillasFoto.se
URL: http://www.camillasfoto.se 2010-05-10 / 20:05:18

Men så omtänksamt av honom. och så underbart skönt att höra att det inte var något.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?