Packa lätt?

Då var vi där igen....packa lätt!? Nej det är en konst som jag iaf inte kan.....

Har packat inöfr min Turkiet-resa och har säkert för mycket grejer med mig. JAg är ju trots allt bara borta i en vecka....Men man måste ju faktiskt ha lite olika kläder som man kan ha de olika kvällarna....Och på dagarna oxå för den delen. Så ja, även om jag säkert har för mycket grejer med mig så kommer jag nog behöva allt... :D

Så bara hoppas att väskan går att stänga med lite marginal.....vill ju gärna kunna köpa nåt hem sen oxå...

Jag får nog kolla igenom packningen en gång till...så jag inte glömt nåt viktigt.


PAsset ligger i handväskan! De växlade pengarna likaså! Imrogon ska jag hämta ut lite mer cash o sen bär det av på em mot Arlanda...

Vikten inför resan då? 56,6 kg. Ner 0,9 sen förra torsdagen. Vi får väl se vad vågen står på efter Turkiet...:D

Postat av: Mona Sipinen
2010-05-14 / 20:42:41

Hoppas du får en guldresa!! :D Njuuuut av solen!! ..och ta med den hem!! ;)) Kramar

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2010-05-14 / 22:35:34

Jag är också hopplöst dålig på att packa lätt.

Ha en trevlig resa :)

Postat av: Jenny
2011-03-02 / 21:30:44

Hej. Läste i nått inlägg du hade skrivit i "allt för föräldrar" (eller liknande) att ni skulle åka till Cypern o bo på paradise village. Nu är jag jätte ivrig att få veta hur ni tyckte. För vi ska åka dit i slutet på sept o i början av okt. Tar gärna emot lite info o tips. Maila mig gärna, om du orkar. Tack på förhand! Mvh Jenny.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?