Kryssningsdax!

Idag ska jag åka iväg på den årliga aff-kryssningen. Alltså tjejerna från viktsnack på alltförföräldrar. Vi har åkt i några år nu, alltid på hösten och det börjar nu bli en tradition. Det är några tappra som alltid följer med sen finns det några nykomlingar och några som varit borta nåt år men återkommer igen. Jag var itne emd förra året, det passade inte alls in i planeringen då, varken tids- eller pengamessigt men i år har jag planerat smartare. :D Så om en timme drygt skjutsar Putte ner mig till anslutningsbussen.

Jag har packat ner partykläder, två par skor (måste ju ha både högklackat och nåt att byta till när de högklackade blir jobbiga), pengar och biljetter.....ja vad mer behövs....smink så klart. Och badkläder. :D

Nu behöver jag bara sminka mig och sen är jag redo för PARTY!!



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?