Träningskompis

Ibland är det himlans bra att ha nån att träna med. Det gör att man faktiskt kommer iväg, även om man ibland inte alls har lust. Idag var en sån dag. Jag hade packat med mig träningskläderna till jobbet och var helt inställd på att träna. Victoria på jobbet har ju oxå skaffat kort på World Class men hade inte tänkt träna idag. Istället pratade hon om att testa bakmaskinen..... Men jag tyckte att hon istället skulle iväg o träna med mig. Och till slut bestämde hon sig för det. Hon gick hem och vi skulle ses på gymet......o ju längre dagen gick desto mindre lust hade jag att träna....MEN nu hade ju vi bestämt att vi skulle ses på gymet så det var bara att pallra sig dit....Och nu är jag så klart jättenöjd att jag tog mig dit. Dock var det asjobbigt - som vanligt! Fast idag var det nog snäppet värre än förut....Men jag överlevde! Och fick berömt godkänt av min käre spinning-instruktör Linda! :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?