Ajaj

Idag har jag ont! Men härligt ont...om man nu kan ha det?? OCh det handlar så klart om träningsvärk! Jag och Lena var iväg och tränade på gymet igår morse innan jobbet och det är verkligen en härlig start på dagen. Man får sån enerig av att träna och dagen blir så mycket bätte. Man mår så bra! Man lixom svävar fram och man känner sig lättare och framför allt nyttigare. Har man tränat på morgonen så vill man lixom inte sabba den braiga kännslan med att äta onyttigt. Jag körde 10 min crosstrainer, 40 min styrketräning och 10 min crostrtainer till. En timmes träning alltså innan jobbet!

Malin fyllde år igår och ville bjuda på fika. Först pratades det om bullar men jag kom på den smarta iden med bär och glass istället. Jag tog 1/5 del av en 250 g glasspaket vilket gav 3 pp och det känns ju helt ok. OCh så banan och hallon till. KÄnndes definitivt som ett mycket bättre alternativ till fika än en stor socker eller kanelbulle, vilket ju oxå så klart är väldigt gott...men som sagt inte alls lika nyttigt!

Idag ska oxå bli en bra dag har jag bestämt, även om jag inte startar med träning. JAg bara helt enkelt måste ha ett minus på vågen imorgon! Måste!!!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?