Härligt höstväder!

Idag är det ett sånt härlgit höstväder som jag skrev om förut. Det blåser inget alls, solen skiner och det är lagom kyligt. En perfekt dag för att vara ute och gå. Jag har fixat o trixat lite här hemma i förmiddags, rensat bla i Lovas garderob men kännde att jag nog behöver komma ut en sväng oxå. Jag bytte om, tog min mp3-spelare och mian stavar och begav mig ut. Det blev 70 min stavpromenad i rask takt.

Snart ska jag sätta mig i bilen och köra mot Arlanda där jag ska hämta hem Anna m sällskap. Då känns det skönt att veta att man faktiskt varit nyttig idag och njutit av det vackra vädret. För när jag väl kommer hem så har det börjat skymma och nån promenad skulle det inte bli då...

Så idag är en bra dag! Jag har oxå bestämt att låta bli godiset vi har kvar från igår. Ska inte äta nåt onyttigt idag! Nu ska jag hålla mig till mina points så kanske kanske jag får ett minus på vågen på torsdag.....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?