Det här med vikten...

satt och funderade nyss ang det här med vikten. Jag har ju förhatliga 4 kg kvar till målvikt och det känns just nu som en omöjlighet att nå dessa 55 kg. Det känns som det är huuur långt borta som helst och det är ju faktiskt bara 4 kg som sagt...Var för ska det då vara så himla svårt att gå ner??
Så klart så har jag ju mina aningar och teorier. Det händer en hel del roligheter som ju gör att man inte fullt fokuserar på viktminskningen. I helgen var det ju kryssning med jobbet, mycket god mat och alkohol. Alkohol är ju som bekant inte ens bästa vän om man vill gå ner i vikt. Nu i helgen jobbar jag så då blir det ju lättare att skippa alkoholen, även om det faktiskt vore gott med ett glas vin eller så..
Nästa helg är det Europe på grönan och utgång efter det vilket betyder öl.... sen är det nog en helg igen utan planer....
Som sagt, det är helgerna som är mitt problem. I veckorna har jag oftast (jag säger oftast) inga problem att hålla mig inom ramarna för pp men på helgen blir det direkt svårare.
Jag skulle nästan vilja påstå att jag inte alls kommer att ha något problem att jämnvikta, det är ju typ det jag håller på med för tillfället när jag försöker gå ner i vikt... men att gå ner som sagt...
Nu har ju jag sagt att bara jag inte går över 60 kg så är det OK. Men jag vill och jag ska ner till mål!! Så det så! Så lite skärpning nu Heidi!!! Jag måste gör en plan! Och steg ett i det är att bli frisk o komma igång med träningen ordentligt!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?