Naglarna höll!!



Tejpade de mest utsatta fingrarna med kirurgtejp och naglarna höll bowlingen! :D

Maten på O´learys innan var supergod och ett par öl till det satt perfekt. Sen vart det bowlning som gällde i 2 timmar och första omg gick väl sådär.....men sen lossnade det ett tag och jag trodde minnsann jag skulle komma ikapp Susanne som ledde så fint efter först omg .... men nixpix. Jag blev till slut en god 3a efter vinnaren Susanne och den goda tvåan Malin.

Det var riktigt rolgit att bowla igen. JAg ahr nog itne bowlat på vöer tio år och fattar eg inte varöfr? Det är ju så himlans kul. Nej bättring påd en punkten helt klart. Får nog ta och åka bowla med familjen nån dag framöver...

Helgen annars har löpt på i sakta mak. Jag jobbade igår då vi hade "resedagar  centrum-tema" med besök fr både Hurtigruten och Lotus. Sen har vi bara tagit det lugnt hemma.

Lova klagade över att hon kännde sig snurrig och ville till slut ta tempen vilket jag tyckte eg var onödigt men jaja gör det då sa jag. Det visade sig att hon faktiskt hade feber, 38 grader. Nu på morgonen var det oxå på 38 grader så det blir en lugn hemmadag för henne. Vi hade eg planerat att gå o fika hos Anette o Andre då Sandra har fyllt år men det får bli en annan gång...

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?