Dag 2....

ja som jag skrev förut skulle jag köra nutrilettkur i et par dagar framöver.... dag ett var lätt som en plätt! Jag var knappt hungrig under dagen och tog min sista shake vid halv elva på kvällen! I ärlighetens namn had ejag kunnat vara utan den mne man ska ju äta 5 påsar om dagen så....

Idag är det värre. Klockan är knappt fyra och jag är hungrig!!! Jag har ätit 3 av mina fem påsar så det är bara att bita ihop ett tag till....Imrogon ska jag nog se till att ta min första shake så sent som möjligt, helst på jobbet först....
Så nu dricker jag vatten och kaffe för att fylla magen med annat.....

Påskplusset var ju rätt rejält igår morse när jag ställde mig på vågen. Min hemmavåg visade på 59,9 kg! Idag visade vågen på 58,6 så mycket vätska är det ju så klart man tappat..Men så vet jag ju oxå att påskplusset mestadels beror på vätska.....

Hoppas nu bara det håller i sig och att ajg får lite merminus till imrogon då det är officiell vägning hos vv....jag vill så gärna komma ner i mål nu....fast nu kör jag bara ren kur till fredag, sen är det ju valborg då jag gärna vill äta nåt gått...Sen kanske jag kör nån dag till nästa vecka...vi får väl se....



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?