Skithosta...

Jag har återigen lyckats dra på mig nån form av irriternade hosta-förkylning...u name it! Så irriterande! Idag gör jag ju inte så många knop dock så jag får vila upp men imorgon blir jag ju borta hela dagen då det är sammandrag på innebandyn i Tullinge.....Fast mår jag dåligt får jag väl åka hem emellan och hämta killarna sen...

Uppt'ckte det igår när vi var iväg till Ullared, var ltie matt mitt påd agen och när vi väl satte oss på bussen var jag heöt sänkt! Somnade några korta stunder på bussen och kännde av luftkonditioneringen...det gjorde att jag fick mer hosta och till slut jädrans ont i lungorna...Nu imorse tog jag en liten dos cocillana etyfin, får väl bli en till senare idag. Imorogn kan jag ju inte ta det när jag ska köra bil... 

Tidigare idag var jag iväg till affären för att köpa lite smågodis o det som fattas till maten (jag har lovat Lova att göra thaimat idag) och det känndes som jag hade genomgått värsta träningspasset.... Så nja, idga gör vi itne många knop som sagt....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?