Regnig lördag

Igår fyllde jag år och det var meningen att släkten skulle komma o fika lite...men utte belv sjuk och ville itne smitta de adnra så vi ställde in. Sami kom med barnen ändå, han hade ingen bacillskräck. :D JAg får ta och fira med släkten efter Kina-resan helt enkelt.
Idag skulle vi så ha åkt till Trosa på släkt-träff, men pga tråkiga omständigheter så belv det inställt. SÅ nu sitter jag här och gör ingenting för tillfället. Eller jo, jag surfar ju runt lite och lyssnar på 80-talsmusik. JAg måste ladda lite inför kvällens 40-årspartaj. JAg o Putte är bjudna på fest hos en av Puttes jobbarkompisar som jag ju oxå så kalrt känner och hon har 80-talstema på festen. Nu är ju Puotte sjuk men jag får åka dit med Linda o Robban ist. Lär väl inte bli hela natten iaf, hoppas jag....SKa ju vara någorlunda pigg imorgon då jag åker till Kina.
Har packat ner lite kläder och har lite toalett-grejer kvar att packa ner....Pengar är växlade och jag är redo för Peking!! :)
Ska bli rikgit roligt att få åka iväg!
Postat av: Tant Kim | Design & Layout
URL: http://www.tantkim.com 2011-08-20 / 16:27:28

Hoppas du får en trevlig resa, ja det var tråkigt att denna helg som skulle vara fylld med glädje inte blev som det var tänkt. :(



Ha en trevlig kväll så får vi fira när du kommer hem igen. :)



Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?