Fredag!!

Härliga fredag! Och jag är ledig!! Och jagär sjuk igen...

Jag belv ju ordentligt sjuk för exakt en månad sen nar jag senast hade min långledighet, var rätt dålig i en vecka ungefär och gick sen och drog på förkylninge ett tag men mådde ändå så pass att jag ju tom kom igång med träningen lite....Förra veckan var Linus hemma med feber och klagade på halsont... jag vaknade på måndag morgon emd kli i halsen och hosta....Och hostan har bar ablivit värre o värre i veckan och igår kom då rsten av förkylningssympromen igen! Näsan rinner, ögat rinne, huvudet värker och jag fryser till o från....Så ja det är ett faktum: Jag tillbringar ännu en ledig fredag med att bädda ner mig och vara sjuk!

Tur i oturen är att det är riktigt pissväder ute! Det är grått o det snöar! Alltså massor! Även Linus är hemma idag med mig. HAn kom hem med världens hvuudvärk igår och hade lite feber igen. Så vi passar påatt kurera oss ordenltigt idag! Tur at vi återigen har internet så Linus har nåt att roa sig med när jag inte orkar göra nåt....Sov som en kratta inatt oxå så jag kommer behöva sova en stund oxå... låg vaken i ca 2 timmar efter halv tre......

Så sova, vila och kurera sig är planen idag!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?