Ingen träning

Idag fick jag blåsa av min träning som jag så fint fått rutin på före jobbet på tisdagar. Jag börjar ju senare då och hinner då köra ett pass på crosstrainern innan jobbet men idag fick jag ställa in. Först och främst så klart pga telia-snubben som skulle komma mellan 8-11!! (Som tur är kom han ju strax efter åtta!)
MEn andra skälet till att jag var tvungen att ställa in idag är att jag återigen blivit sjuk! Har kli i haslen och håller på o hostar lungorna av mig... igen! Så idag blir det apoteket igen för att hitta nåt bra mot hostan och lite bafusin mot halsen.... Bara det halsonda försvinner så kan jag nog träna igen...iaf lite lugnt!

Hur som helst gäller det då att sköta maten ordentligt nu! Jag ahde ju lyckats med att gå ner till 57,2 kg hos vv i torsdags, det vill man ju inte sabba.....! Bara 2,2 kg kvar till mål nu!!! Det ska jag fixa! Före sommaren!! Inte alls nån omöjlighet kan tyckas.....Men av erfarenhet vet jag att de sista kilona är svååååra att bli av med! Men jag ska!  *Sätter ner foten bestämt!*

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?