Lyrisk!

Jag är lyrisk inför morgondagens mellodelfinal, som jag visserligen missar, men ändå.... Man kan ju tjyvlyssna på låtarna i 60 sek till på lördag kl 14 då låtarna släpps i sin helhet. Och lyssningen igår alltså gjorde mig lyrisk. Först och främst så tycker jag startfältet är bland de bästa jag varit med om. Det finns lfera kandidater som ajg gärna kanske sett i finalen. Men min absoluta favorit är Eric Saade. Hade ju så klart hoppats på en bra låt men den är ju bättre än bra. Den är GRYM! EN riktigt bra partylåt. Hur det än går i tävlingen övrigt så måste han till final, jag vill se honom live!

JAg har installerat en app i min iphone som gör att jag kan rösta på låtarna utan att behöva tänka på vilket nummer man ska ringa på.....iom att jag ju inte har möjligheten att se detta spektakel imorgon så är det kanon. Kommer dock att behöva spela in det....vill ju se allt!

En annan sak som slog mig igår var att än så länge är det inte en endaste ballad i finalen, eller i andra chansen! Yeay!! Tänk er en final utan ballader!? Vilket party!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?