Känns bra igen!

Jag känner mig starkare i kroppen, nyser inte alls mycket längre och hostar ibland och snorar ibland....men är mycket piggare och starkare. Jag är med andra ord typ frisk! :D Mer eller mindre iaf....

Och jag är igång igen med vikten. I år ska jag nå mitt mål! Banne mig annars.... Hoppas nu det går bra hos vv imorgon bara, att även vågen fattar att jag är på G.... :)

En sak som är säker är att jag måste börja palnera bättre! Planera maten så att det först och främst inte blir samma mat hela tiden men även att man får hälsosam bra mat. Mat som det går att äta och bli mätt av och ändå gå ner i vikt av....

Min plan är alltså att planera maten så gott det går iaf .... Börja träna regelbundet och verkligen hålla mig till det oxå. Gymkortet ska damams av på allvar så fort jag är stark nog efter min envisa förkylning. Jag måste ta mig till gymet 2-3 ggr i veckan. Måste! Promenader skadar ju inte heller det vet vi och jag går ju iaf mina dagliga till ochf rån jobbet. Nu när vi börjar om på ny kula på jobbet igen iom att Malin slutar så ska jag försöka få till ett fungernade schema med jobb, familj, gym coh fritid. Jag är motiverad och ska få detta att funka!

Så med start nästa vecka (då borde jag väl ändå vara frisk) Så blir det gymet igen! Yey! Jag vill och lngtar till gymet igen....




Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?