Jäktigt jäktigt

Lite för mycket att göra på jobbet nu så när man väl kommer hem så har inte min prio varit att uppdatera här direkt......Har mer bara suttit o slösurfat....

Men, OM det nu ff är någon som följer min ointressanta (??) blogg så kan ni ju hojta till..:D Hur som så måste man ju uppdatera lite iaf, annars är det ju ingen som vill läsa....

Hur som helst så kom ju torsdagen, min första vägning efter att ha gått i mål hos vv. Och självklart ett plus efter midsommar och en vecka utan riktig råkoll. Våge stod på 57,1 kg, så ingen katastrof enl min åsikt med tanke på vecka som gick men ändå får man ju hålla koll så man inte ballar ur helt.

Sen kom ju fredagen och THE TRIP!!

Tåget rullade mot Göteborg kl 08.28 och kom till Gbg i tid, tom 4 min för tidigt! Kaffe mötte mig vid tåget och vi gick ut på stans vimmel och skulle shoppa lite och ffa bara njuta av solen o ledigheten. Jag lämnade ett regnigt Södertälje och kom till Göteborg där regnet hade stillat o solen tittade fram. Kaffe shoppade det han behövde och sen satte vi oss på en uteservering och åt lunch och tog ett par öl innan vi gav oss iväg hem till Kaffe. Väl framme där var det dags att börja göra sig iordning för konserten på kvällen. Duscha, byta om, äta dricka lite mer drinkar o öl....Vi kom till Ullevi lagom när andra förbandet slutade spela! :)

Iron Maiden var magiskt! Som vanligt! Många tyckte att det var lite segt o blaze i början men jag tyckte då att det var bra. De ick stående ovationer rätt tidigt under konserten och bara satt/stod o blickade ut i publiken......om det hade var lamt innan så exploderade det iaf då! O resten flöt bara på....

Efter konserten gick vi till en pub innan det var dags att gå hem o sova.

Lördagen tillbringades stroande på stan o nån uteservering. Vi fick sällskap avv Annelie o Uffe och träffade dom oxå senare på Liseberg en stund och sen förfest på deras hotellrum innan vi gick ut på samma pub vi varit på dagen innan.

Söndagen var seeeeg......bra inse att man inte är en ungdom längre...Men vilken kul helg det har varit! God mat, god dricka och jädrans gott sällskap!!!

Hemresan gick oxå enligt tidtabellen. Det enda trista var att tåget saknade luftkonditionering och det var väldigt hett under resans gång....men jag överlevde det oxå!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?