S*E*M*E*S*T*E*R

Yep, nu är det semester!! Eller officiellt börjar den imorgon ifs men hur som helst ledigt!! Och jag började den med att bli sjuk igen! Så fort man slappnar av i kroppen o vet att det är ledigt så slår snorigheten till! Jag tillbringade gårdagen med att snora snora snora nysa nysa hysa och så snora lite till. Trots det klarade jag av att tvätta. Hade bokat tvättstugan och det är ju inget man bara skippar hur som helst kännde jag....så det var bara att gilla läget och springa upp o ner till tvättis ändå. Nu ligger hela högen med ren tvätt o väntar på att vikas o få komma in i skåpet....

Idag mår jag lite bättre så det ska nog funka....

Har hemmet för oss själv ajust nu, maken o jag. Linus är ute nånstans med sina kompisar (skickade precis sms för att kolla vart han är) och Lova har åkt till stranden med Anna o hennes kids. Och jag fick nyss svar fr Linus oxå att han är hemma hos en kompis så nu har jag kolla även på honom! Tur man har mobiler...:)





Postat av: Tant Kim | Design & Layout
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2011-07-20 / 08:04:31

Hehe, ja det där med att bli sjuk på semester verkar ju vara en trend, henke blev ju sjuk så fort han fick semester också. typiskt nog Men hoppas du kryar på dig och inte smittar någon annan. ;)



Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?