Mål!

I mål, målvikt, äntligen där!! Finally!!! I tisdags var dagen då jag äntligen äntligen nådde målvikt hos vv!! Efter att ha varit medlem i vv i 1,5 år har jag äntligen lyckats nå ett mål, min målvikt! Målvikt hos vv var satt på 56 kg och i tisdags lyckades jag nå 55,8 kg !! Från början hade jag ju mål att nå 55 kg, men efter att ha harvat på samma kilon länge länge satte vi ju 56 som målvikt och nu är jag där!!! Finally!! Knappt 8 kg har jag gått ner sen jag började hos vv.....eg inte så många kilon men gud så svåra!

Så nu börjar det svåra - jämvikt! Det borde eg gå men kan bli svårt.......midsommar o allt! Men jag ska fixa det! Ett mål är nått, nu är det dags för nästa!

Det stavas
J*Ä*M*N*V*I*K*T*!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?