Trött-måndag

Idag har jag varit så trött hela dagen att jag haft ont i ögonen. Det har lixom svidit i ögonen, så trött har jag varit! Som tur är har vi haft rätt mycket att göra på jobbet så att man inte hunnit tänka på tröttheten.

Jag hade jättesvårt att somna igår kväll o när jag väl gjorde det så känndes det som jag bara sovit i en kvart när klockan ringde på morgonen....Idag hoppas jag på att somna bättre iaf. Jag var iväg till gymet efter jobbet och körde 60 min på crosstrainern. Trotsade tröttheten och körde på somn bara den! Riktigt skönt var det! Sen en promenad hem och få i sig middag. SÅ nu är man så där behagligt trött i kroppen och jag hoppas jag somnar bättre ikväll....

Wish me luck!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?