Ny buzz-kampanj

Då var det återigen dags för en ny buzzador-kampanj. Denna gången handlar det om en nätsida loppi.se där man kan köpa och sälja saker. Lite som tradera. En procent av intäkterna de får in skänks till välgörande ändamål Barn/miljö, i mitt fall går det till SOS barnbyar.

På loppi.se kostar det 30 kr att lägga upp annonser, men som jag förstod det så får man ladda upp hur många annonser man vill under 30 dgr för samma pris. Jag som ingår i buzzador-kampanjen gör detta gratis dock. Att vara buzzador innebär ju att man pratar med sina vänner och bekanta om kampanjerna man är med i och på så sätt för vidare budskapet.

Skulle du vilja bli buzzador, säg till mig då! :D

Detta är bla en av mina annonser på loppi.se:

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?