Hej igen! :)

Det var ett bra tag sen jag skrev så nu tänkte jag iaf få till ett litet inlägg.....

Sommaren kom och gick och nu är det höst - iaf om man får tro kalenern. Dock  har det varit ovanligt varmt för årstiden, senast idag var det över 14 grader varmt imorse och det är ju nästintill sommarvärem...:D Man får var glad för det lilla!

Hur som helst är ju hösten en härlig tid då man kan tända ljus på kvällarna och bara mysa! Och drömma sig bort .... För vår del burkar det ju alltid innebära en resa runt höstlovet och länge såg det ut som att det inte skulle bli nåt i år. Tills för snart 2 veckor sedan då Putte (hör o häpna!) hittade en billig resa till Thailand med Ving. Det störde mig en aning att det var han som hittade resan faktiskt! Kalla det yrkesstoltehet eller vad somhelst men det är ju lixom jag som ska hitta dom här resorna.....jag sa till honom om att han förmodligen hade glömt ta med barnen i beräkning men så var inte fallet! Vi hittade alltså en resa till Kamala Beach med Ving till ett Sunwing hotell till ett pris på dryga 37000 kr för hela familjen! ordinarie pris på resan är över 52000 kr... Behöver jag säga att jag längtar!?? :) Vi passade även på att boka till sunwinginclusive, vilket innebär att vi har frukost alla dagar, lunch och middag inkl dryck 10 dgr av 14. Då vet man garanterat att barnen äter något och skulle vi vilja gå någon annastans att äta så är det inte hela världen..... Stranden ligger precis runt knuten och så finns det 7 st pooler..... Så nu vill jag att det fort ska bli 30e okt! September försvann ju iett nafs så kanske även oktober kan göra det?

Lovar så klart att återkomma med en rapport efter hemkomst!

Fast först kan det få bli 15e okt. Då ska jag och tjejgänget från viktsnack på Aff åka på vår årliga Birka-kryssning!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?