Bloggandet går ju så där nu....

men försöker mig på ett inlägg innan läggdags....
Idag är det ju tisdag och jag brukar försöka ta mig till gymet innan jag börjar jobbet kl 10.30. Så även idag då jag inte varit där på två veckor. Först var jag ju iväg i Kina, så helt OK anledning att inte gå till gymet ! :) Sen belv jag sjuk på vägen hem fr Kina så hel ok anledning oxå att skippa gymet....sen belv jag frisk o lusten bara fanns inte! Inge OK anledning att skippa gymet......
SÅ jag tog mig i kragen och pallrde iväg imorse. Det var motigt som fan, jag hade verkligen ingen lust med nåt vad heter träning. MEn jag kom till gymet, ställde mig på crosstrainern, knappade in 60 min och började trampa.....seeega 10 minuter senare tänkte jag att ok... jag kör en halvtimme. 30 min pulshöjande aktivitet per dag är ju bra för kroppen. Efter 30 min tänkte jag att nej jag kör 10 min till och han ädnra mig till 10 till alltså totalt 50 min. OCh när jag väl bärjade närma mig 50 klarade minuter tyckte jag det var synd o ge upp nu så jag körde klart alla 60 minuterna....men det var verkligen ren viljestyrka som fick mig igenom passet. Det var inte roligt nånstans! OCh jag fick itne den där "Wow" kännslan efteråt heller......Men hey, jag gjorde det! Jag var oå gymet och körde 60 min crosstrainer och nu så här 12 timmar senare så känner jag mig så klart nöjd!
Hoppas lusten infinner sig snart igen så jag kan glädjas av att svettas......
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?