2012

Ja men hej! Det var ju ett tag sen jag skrev här! Mycket har hänt sen sist så jag vet inte ens vart jag ska börja!
Jag är ialla fall relativt nyseparerad och har flyttat till en genen lägenhet där jag nu bott i en månad. Beslutet om separation togs redan i slutet på januari så vi fick stå ut med att bo under samma tak i några veckor innan jag fick flytta in i min nya lägenhet. För det mesta funkade det ändå rätt OK. Visst var det jobbigt och påfrestande men jag tycker iaf att allt blivit mycket lättare nu när man fårr eget och inte behöver se varandra varje dag.
Jag känner att jag tagit rätt beslut och tror att även barnen känner sig mer harmoniska nu när de har en gladare mamma. Jag hoppas att det kommer en dag när jag o Putte kan umgås civilicerat och kan prata med varandra utan att det ska bli en massa hårda ord o miussförstånd. För barnen skull vill jag att vi ska kunna umgås som normalt folk.
Min lägenhet som jag fått tag i är precis ett stenkast ifrån vår gamla så barnen har det nära till både mig o pappa.
Livet börjar sakta men säkert utforma sig efter nya rutiner. Veckorna jag har barnen jobbar jag mellan 8.30-16.30 och när jag inte har barnen kan jag passa på att jobba senare dagar. Träningen har jag ff inte riktigt fått till så att det blir rutinmässigt men det ska bli bra det oxå. Förra veckan var jag på spinning på söndagen sen belv det inget gym alls under veckan fast jag var barnfri. Men jag har passat på att gå på stavpromenader och kört lite styrkeövningar hemma.
Våren har kommit långt i SVerige nu så vädret har varit otroligt härligt i fint och då vill man tine svettas inne i ett gym när man kan gå ut o gå....
Nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera bloggen..... :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?