Skön AIK Seger

Ja egentligen är ju inte jag nån jättesportfåne men när det gäller hockey och ffa nåt det verkligen gäller, ja då kollar jag! UDag visades första semi-finalen mellan Skellefteå -AIK på tv4 sport och AIK vann med 4-1!! :D Himlans skönt då många räknat bort AIK ...
I övermorgon är det returmatch hemma så det ska bli intressant att se!!
Nu kan man sova gott inatt iaf! När man nu blir trött igen....
Var så förbenat trött imorse att jag trodde jag skulle dö när klockan ringde. Tidsomställningen känns verkligen...hoppas man snart vänjer sig...
Dock har kvällen iaf varit innehållsrik. Skjutsat killarna till innabendyn och sen kom Per o hjälpte till att installera min tvättmaskin. Så nu har jag en tvättmaskin som ska sättas på prov imorgon....
Imrogon ska man upp en aning tidigare oxå då jag måste vara på jobbet redan kl 08.00. Vi ska få ny fönsterruta på jobbet, den pajade ju för nån vecka sen (tack o lov bara ytterrutan men ändå), o då behöver killarna komma in tidigare.
Så ja.. det blev inget vettigt sagt idag....:D
Nya tag imorgon!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?