Vilken dag!

Det började redan igår kväll...var lite orolig hur det skulle gå med att vakna idag på morgonen med tanke på att vi skulle ställa om klockorna till sommartid. Lova hade en gympa-tävling i Botrkyrkahallen där vi skulle vara senast kl 8.00. Mitt stora bekymmer igår var ifall min Iphone ställer om sig själv eller om ajg måste tänka på det...Men antog att den ställer om sig själv och ställde klockan på ringning kvart i sex, bara för säkerhets skull.......
På natten vaknade Lova o var orolig att vi skulle vakna för sen men jag försäkrade henne att klockan var ställd......
Kl 07.35 ringer Jennie som vi skulle åka med och sa att hon skulle hämta pengar så möts vi vid parkeringen ist....Då låg vi ff o sov!!!! Min klocka hade inte ringt! Hjälp!!! KOm på sen varför...hade ställt den klockan som bara ringer på vardagar....
Hur som helst, upp fort som attan på med kläder, ta med matsäcken till Lova (som jag tur nog hade fixat kvällen innan) med lite våfflor till mig o Linus och så gick vi....Och faktiskt så var vi i Hallunda prick kl 08.00!!
Tävlingen gick rätt bra för tjejerna, inte för att de fick medalj, men de kom inte heller sist. Väntar på att resultaten ska publiceras... Lova tränar ju i en grupp som itne är inriktad på tävlingar och tävlar endast en gång per termin mot även lag som faktiskt tränar för att tävla....
Hur som helst, efter att vi kommit hem så blev det lite våfflor till lunch och sen åkte jag o Lova iväg o handlade lite mat på Ica MAxi efter att vi kommit överens om vilken mat vi ska äta i veckan.
Senare på kvällen fick vi besök av Camilla o Per, där huvudsyftet med besöket var att Per skulle installera min tvättmaskin som jag köpt, men det gick inge vidare....det behövs lite längre slangar etc så han kommer tillbaks imorgon för att slutföra jobbet. :)
Vi fick iaf en trevlig fikastund tillsammans o det är ju alltid kul!
Nu har kidsen lagt sig och jag har lite kvalitetsstund för mig själv!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?