Allergi-tider

Ja ett säkert vårtecken är ju när allergin börjar göra sig påminnd! Jag trodde dock inte att det skulle börja riktigt än med tanke på hur kallt det varit ... Men ja faktum kvarstår, jag blev superhängig i tisdags o var tvungen o gå hem fr jobbet tidigare o gå direkt o lägga mig. Var hemma även förmiddagen igår o jobbade endast några timmar på eftermiddagen. Då mådde jag dock mycket bättre efter att ha påbörjat behandling med kortisontabletter som ska tas 3 dgr i följd.

Idag skulle jag oxå till vårdcentralen för spirometri-undersökning pga min långvariga hosta jag haft sen mitten på dec. Den undersökningen gick ju inte alls att genomföra, just pga hostan.... Så imorgon är det dags för återbesök hos läkaren. Får se om de kanske tar lite prover etc ... Fortsättning följer ...

Sjuksköterskan jag var hos idag tyckte att jag samtidigt skulle ta upp mitt problem m allergin o ev diskutera behandling med sprutor ist......

Kul med vår o lite mer värme men fan för allergin säger jag bara!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?