Kanske borde ta tag i det här med bloggande igen??

Eller vad tycker ni? Det var ett tag sen men ska väl ge det ett försök igen! :)
 
Helgen har gått irasande takt och man har ju knappt hunnit koppla av känns det som.... fast vaddå, jag har haft roligt ändå! :)
 
Barnen kom till mig i fredags och Lova gick direkt hem till en kompis på kalas o tillbringade kvällen där. Jag och Linus passade då på att äta pizza på vår lokala pizzeria. :) Helene kom förbi och gjorde oss sällskap och följde sen med oss hem en stund. 
 
På lördag var vi ner på stan där Lova fick träffa Lollo & Bernie och båda barnen klippte sig. Senare på em/kvällen fick vi sällskap av Anette o barnen och Claudia som käkade middag hos oss och vi såg på mello tillsammans. Sista deltävlingenv var det dags för och jag säger bara.....vilket skräp vi haft med i år.... Några små guldkorn men mycket skräp.....Tur vi har kvalificerat oss till finalen automatiskt i ESC iom vinsten förra året....men ändå...
 
Idag har jag och Linus tillbringat halva dagen i Sollentuna där Linus spelat Rotebro cup i innebandy. Lova var iväg på gympa-läger i Katrineholm.
 
Nu är kvällen snart över och Linus har ett par kompisar här som ska sova över...det är ju trots allt sportlov...
 
Själv ska jag nog snart göra kväll och lägga mig o läsa.....har ju varit en lång dag.....
 
 
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?