Skidåkning

Så har det hänt! Jag har åkt skidor - utför- för första gången i mitt liv! Jag o två av mina kollegor var iväg till Romme Alpin. Vi varje resor dit via jobbet så vi åkte med i studiesyfte.
Och ja... Bara konstatera art skidåkning inte är min grej... Även om det faktiskt var lite roligare idag än igår.... :)
Igår lyckades jag o Victoria åka fel hela tiden, vi hittade inte ner till rätt ställe ... I 2,5 timme åkte vi i fel backar o var tvugna o ta oss upp till toppen ... Vilket gjorde att vi ju måste ner... Åkandes på skidorna .... Till sist ringde vi Sam o bad honom möta oss uppe o guida oss ner på rätt backar ...sista resan ner gick av ren jävla vilja.... Jag hade så ont i mina ben att jag nästan grät ... Eller inte bara nästan... Jag grät på allvar ....

Gav det dock en chans idag oxå o det gick mycket bättre. :)

Men vete fan om jag gör om det ....?? Definitivt inte i år iaf :)


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?